2010

här kommer en liten Resum på mitt 2010 här på bloggen

i januari så startade jag min blogg! det här va den första bilden jag la upp.

I februari så var det semeldagen. Jag minns att jag tog detta kort på emil och tyckte att jag var värsta proffs fotaografen! ;S


i Mars så var det ju Big JUmp här i vännäsby. så dan efter så for jag och sofia inklusive emil o mamma till big jump hoppen o hoppade :D två härliga bilder,





I April så tog jag och linn lite bilder när jag tillexempel kastade mig i snön....


i maj så fick vi våra kaninungar! Jag fyllde även 12 år.



I Juni så var välldigt många av grannarna här och kelade med kaninungarna! Emilia med Gloria tror jag..


I juli så va salem al fakir och spelade i umeå.


i augusti så fick jag och mina kompisar gratis pizza av Samir :D




i september så gjorde vi om mitt rum, så då sov emil med mig.


i oktober så for vi och hämtade våran kattunge Bill!


I november så for jag till stan med mina underbara vänner!


Också nu är vi i december. det var JULAFTON! :D


Jaa, det va en liten resumeeee på mitt år här i bloggen ! ha ett riktigt gott nytt år!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejhej vad gör du nu då?

Gott nytt år på dig med! :)

2010-12-31 @ 18:05:51
URL: http://ffannysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0