The only thing you're saying is that everything should be fine ..


-Bild i repris (a)

Kännnde att jag inte har bloggat på länge nu. Men det är sommarlov såå då blir det lite mindre uppdatering. Iallafall så har jag typ sovit hos olivia ganska mkt å så,sen så hare ju varit väldigt dåligt väder så då har man bara varit inne o sett film o nörda dator (a' Våra kaninungar fortsätter att vääxa och växa! Det är ju nu doom är som gulligast oxå! Imorgon så ska jag fara på v-badet me några roliga figurer (förhoppningsvis)
Sen senare på kvällen så ska jag fara o kolla på olivias match och även träffa Jessica, min kusins dotter. Som jag inte har träffat på ganska länge. Så det ska bli roligt o se henne♥ Men nu ska jag ta och avsluta detta och smsa me nån och sen blire sängen för mig. Vi ses!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0