praying that you and me might end up together

Dagen har varit lugn idag. Matte på morgonen, jobbade kanske 3 tal.. sen syslöjd,lunch idrott,so,engelska, bspråk sen slut. Men jag stannade kvar på skolan dels för att jag skulle träna på engelska läxan och hade lite tid att ta igen, har kommit försent:] hehehe. Sen när vi skulle hem spårade det lite, jag rev ut massa papper från min engelskabok och satte dom på en pinne och tände eld på dom! hahahah nååjs! men nu ska jag gå och chilla lite med Leo♥
ikaros ikv(: hare bäst♥

Kommentarer
Postat av: anonym

Asså vEm är leoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-07 @ 16:09:42
Postat av: upprörd syster

kvarsittning och elda på skolgårn, kompis det går bra nu!

2011-12-07 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0