bajs

Sorry för att jag inte har lagt ut bilder från när jag o sofia va i vännäs o köpte ben and jerrys men det är darför att min kära lilla dator har dött ;( jag kan inte ladda honom... Tragiskt som sagt. Så jag får sitta vid den fula feta äckliga datorn tills pappa fixar en ny laddare elr nått sånt shit. Så jag vill inte lägga in bilderna på den hära datorn för då måste jag skicka dom till min dator o sånt bajsigt, så jag lägger in bilder när min dator är återställd:D Ville bara säga det så att ni vet att jag inte kommer uppdatera så mycket, men nu ska jag gå o träna på gustav vasa
-.- heejdå ostar!♥

Kommentarer
Postat av: bästaste emelie

jag är en ost♥

2011-04-26 @ 19:42:49
URL: http://emmeliiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0