Härlig kväll!

hejhej! Vill bara säga att dena kväll har varit helt underbar!! Först så åt vi på blåhuset jag och emma asså,sedan så kom pontus dit och for han hem och hämtade pengar och helt plötsligt så satt han oxå där och åt pizza :) sedan kom marcus och sedan for vi på kiosken och köpte godis. Jaa sedan så var vi typ på byn och sedan for vi hem till Pontus och badade jacuzzi♥ Grymt.. Ja sedan så cyklade jag hem och nu sitter jag här och äter på en super go kanellbulle. Jajuste ville bara gratta min kusin André till körkortet!!♥ Grattis! Aja nu sk jag typ gå och ta på miog pyjamasen.. hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sofiia <33

uppdate så himla "bra" asså :/

2010-10-11 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0