Flying on sunshine

Hejhej! I dag så har inte jag typ gjort nånting.. har varit på B-språk och sådant. JAg vet att jag inte är världens bästa på att uppdatera men det är för att vi har så mkt plugg och jag är typ bara med kompisar. Idag så hade vi läxa i spanska och jag fick allla rätt :D happyface.. Sedan så fick jag också alla rätt på engelskaprovet!! sedan på torsdag och fredag så har vi matte-prov, vilket jag inte ser så mycket framimott. fast bra är det ju också att jag ska göra A-delen i klassrummet och B-delen med Ethel någon annan gång.Aja nu ska jag gå ner och chilla och träna lite på läxan och så.. aja här kommer två fantastiska bilder på två fina personer.. det vill säga.. Jag oh Emil♥



På denna bild ser ni oxå hur jag klippte mig, klippte bara lite av topparna.

Hejdå pussgurkor!!

Kommentarer
Postat av: +sofiia+ XD

AHAHAHAH .. asså kolla på ditt öga IDDDD hahaahaa Det ser ju helt .. cp ut XD

2010-10-12 @ 19:56:38
Postat av: Anonym

Vad söt ditt hår blev :)

2010-10-12 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0