Stugan i veckan

Heej heej. Idag så ska jag vara med sofia. I veckan så kommer uppdateringen bli ganska låg efter som att vi ska till stugan och sedan ska vi till lycksele. Själv klart ta jag med min kamera så att jag kan fota. Desutom så har några i mormor och morfars stuga köpt en chihuahua♥ Guuud jag tror jag kommer avlida när jag ser den!! Vi ska fara på torsdag och till lycksele på tisdag typ! Jag kommer själv klart skriva ett inlägg innan jag far på mina äventyr.
Tror inte jag kommer uppdatera idag för jag ska ju vara med sofia och ikväll kommer våra kompisar som ska sova över. eller jaa det är ju mammas kompisar..
Meen nu ska jag ta och göra något annat Hejdå.

Någon som vill köpa kaninungar tryck HÄR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0