Jag hatar Rubriker !

Hej hej !♥jag har nyss kommit in efeter att ha varit ute med min  familj. Vi har gjort ganska mkt tillexempel : städat kaninernas bur , lekt med kaninerna , åkt i backen och tagit kort ♥ och ikväll så blir det att mysa ner sig i soffffan, vi ska  först se robinson och sen så blir det att mysa ner oss i soffan ännu mer och se 2012 !!!♥ så när jag har sett klart den så kanske jag skriver ett inlägg annars blir det imorgon ♥ jag tänkte lägga in bliderna jag tog ute blev inte så jätte många men,men 

Tjockisen Alfons ^^ hihih   



Heidi



Heidi igen^^


Ett hjärta jag gjorde i snön



Emil i snön



Våran tall












Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka söta kaniner du har

2010-01-09 @ 19:31:59
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: mamma

fin blogg med fina bilder

2010-01-13 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0