Rubrik sjuk !?

Tjosan!som ni kanske ser så vet jag INTE vad jag ska ha för rubrik! vad gör ni idag då ?? Själv så gör jag inget vettigt ;) Aja för en liten stund sedan så gjorde jag lite "fransk" manikyr men tyvärr så hade jag inget genomsinligt nagelack så det fick lov att bli utan, men imorgon ska jag mamma & linn på stan så då ska jag köpa ett genomsinligt nagelack ♥ Men nu ska jag och pappa gå ut och jag ska fråga om han kan ta ner min cykel :D
lägger in en bild så inlägget inte blir så kort .....



GUD JAG VILL FARA OCH SE KISS I SOMMAR MEN JAG FÅR INTE!! DUMMMMMA MAMMA OCH PAPPA!!
men jag får nöja mig med att jaag har en KISS afisch på väggen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0