AWESOME

KVÄLLEN/NATTEN VA HELT FUCKING AWESOME! Det va najs som saaaaaaatan! Kommer typ inte ihåg så mkt sen igår för vi va uppe heela natten, jag wille och pontus sov i 2 timmar och sofiaa,olivia och fanny sov i typ 3:] tog ju med mig kameran och tog kort men jag kan inte lägga in dom på denhära CP datoorn;( fan va less jag blir asså! Iallafall så låg vi bara o snacka i princip hela natten o hade det så jävla awesome! Sen runt 4 så försökte jag o pontus sova men då kom Wille tydligen in i nån "period" som han sa, och då sa han att han skulle fara ner till Prag och träffa hans bror Påven:] hahahah, jag kan säga att jag doog då!hahahah, åhh asså vi måste göra om deet! Asså ni fattar inte hur jäkla kul vi hade! Alla blev ju helt cp på kvällen för att vi va så satans trötta, jag sa att jag såg färger på tegelväggen och att det stog ämnen på dom? XD hahahh gus vad jag pratar men goshhhh så jädra kul de va asså!<3 aja nu ska jag gå neer o käka mat från blååa:] puss mina små sötnosar! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0