Hej.


-Iza va busig (a'

ikväll så har jag varit med Iza och olivia!♥ Vi har haft jätte roligt och skrattat en hel del:)tog lite kort oxå men orkar inte lägga in dom. För jag måste typ gå och lägga mig snartför jag ska kliva upp vid typ halv 10 immorn för jag ska duscha och packa och så sen far jag till olivia sen far vi till hjåggsjö och sover i deras stuga tills på
onsdag:) tar självklart med mig kameran då och tar massa kort. Men nu ska jag se south park, byyyeee♥

NI MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT KOMMENTERA!! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

KUL! <3

2011-06-28 @ 15:07:27
URL: http://maddeeng.blogg.se/
Postat av: Kusin Sandra

Sikken härlig blogg du har Ida=)

2011-06-28 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0