The end where I begin,

Heyy♥ Idag så har jag oxå varit på vnsdagarna, jag gick med olivia och kollade runt lite och åkte karusell och så.Sen så köpte vi ett par glasögon som är as tuffa;]] jag köpte gula och olivia rosa♥ Ikväll så ska ju Sweet seed spela i vännäs så då ska familjen,jag,olivia och några andra titta på dom kl. 10 ikv:) Och vid halv sju, sju så ska jag och olivia fara till tivolit och vara där med felicia och alva och kanske några fler,♥ sen vid tio ska ju vi somsagt kolla när dom spelar sen ska vi kanske vara där ett tag sen ska vi hem och då ska olivia sova hos mig♥ Jag kommer ta med mig kameran ikv oxå,kanske om jag inte ska åka karusell. Så det kommer kanske lite bilder imorrn. Hejdåå♥

Kommentarer
Postat av: jess

ida, du är så jävla fin<3

2011-07-13 @ 23:34:37
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0