Mitt 2011

2011 har varit lite uppochner. Har varit glad, har varit ledsen,arg och ibland så glad så att jag nästa sprängs. Jag har lärt känna massa underbara och fina vänner 2011. Och jag ångrar inte ett piss att jag har lärt känna dom. några bilder från mitt 2011

Fyllde 13 och fick många fina presenter.
Vi var i vindeln och firade mormor som fyllde år.
Va mycket med dom hära personerna ett tag. Saknar det!
Va med Olivia och Iza en fin sommarnatt, satt och pratade länge om fina saker.
Va i Olivias stuga, vi badade och körde moppe.
Vi fick våra fina kaninungar!
Jag pappa,linn och emil va och fiskade och fick två fiskar:)
Vi for och badade väldigt mycket i hjåggsjö.
Va riktigt tajt med olivia, sen började vi småbråka och va inte med varandra lika mkt.
men nu är vi jätte bra kompisar!♥
Jag och livia satt på en äng en varmsommardag och fikade bullar och bara chillade!
Var i munkviken tredje året i rad, och träffade massa kompisar och även nya!
Fick min onepiece :D
Va ute en fin kväll och tog lite bilder, träffade på en fin liten snigel oxå:)
Va mycket med sofia, vi va lite bruna oxå ;)
Sov hos olivia en dag, vi va ute på kvällen och tog massa bilder.
Vi hade stilbytardag på skolan. Vi va emos, så dom här tjejerna sov hos mig.
Va med min fina lillebror en asm sommarkväll!
Det va lite bilder från sommaren 2011.
Och nu, ja nu är det 2012. Det hära året kommer bli det bästa någonsin! det känner jag på mig♥

Kommentarer
Postat av: Linn

det där är ju typ bara sommarn daaahhhhhhh

2011-12-31 @ 16:57:20
Postat av: sofia

MEN TA EN ANNAN BILD O.O omgomgomgomgo ta boooooooort!!!!!!!!!!!!!

2011-12-31 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0