Humör

Tjobree mina coola vänner! Igår så kom min HUMÖR KOFTA!! :D♥ Jag tycker den ä as snygg o jätte skön,sen så har jag inte heller fått min onepiece :( för den va typ slutsåld så jag kommer få den om några dagar tydligen. Igår så va jag på disco å de va as kul=] Va me Emelie,Sofia,Pontus o wille där! Somsagt så va de as kul. Idag så händer väl inget speciellt vill vara me nån/några o typ  sitta o dega i v-by men alla typ ssoveer-.- Aja ikv så ska vi på majbrasan, vilket kommer bli fett najs! taggar upp till 100000, ska va me typ alla i klassen där o så:] okeej, satan va jag skriver men jag ville bara skriva av mig lite. Och min dator funkar fortfarande inte ;( men jag tror att pappa har beställt en ny laddare till mig :D♥ men nu ska jag gå o nörda sönder mario:]] herrå!!<3
lägger in en bild på min humör kofta sen när jag kan användaa min datoor:] och min onepiece om den har kommit då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0