Happy

TJENARE! Just nu så är jag välldigt glad !! dvs jag har nyss fått tillbaka mitt internet för det ha varit borta sedan igår  ;( Och för att fi har fått små kaninungar!!  Tyvärr så blev det bara 4 stycken men dom är lika söta endå♥ Jag kommer säkert  lägga upp lite bilder på dom när dom har blivit större :) Men det dåliga är att vi ska sälja dom.... Men nu måste jag avsluta. Jag ska laga lite mat för mamma,pappa och syskonen är hos mormor och morfar så jag är hemma själv! sååå skönt! Men ha det bra HEJDå
På tisdag smäller det!! 12 år! längtaaaaaaar

P.s tog mitt första dopppp i älven idag! fy fan vad kallt det va!!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: HEhe jag förstår att du vill ha fler läsare. Ett tips är att man lägger upp många bilder vid varje inlägg för detär det folk oftast vill ha. SOm du ser min blogg har jag många bilder och det är just det som gör att de gillar min blogg.



Sen är det bra om du diskuterar det som händer runt om i världen. Exempel, om du hittar ngt intressant i aftonbladet är det bra och skriva vad du tycker o så :).



Hur många besökare har du?

2010-05-16 @ 12:31:06
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0