Öppethus!

Hej! Idag så har jag varit på skolan♥Ikväll så ska min klass ha öppethus det är när föreldrarna kommer till skolan och sedan ser dom hur vi jobbar! Men då ska jag och Jonathan göra en as pinsam sak !! Vi ska läsa upp 2 st dikter för alla föreldrar! så läskigt... Men jag tror det kommer gå ganska bra faktiskt♥ Men just nu så har jag inte så jätte mkt att göra så jag sitter och lyssnar på lite musik på Spotify!♥ nu så skriver jag inte så mkt mer ska kolla på lite bloggar :D Men vi hörs imorgon då kommer dagens Look !

En gammal bild på mig Och Linn


Höll nästan på att skriva det! Men nu har äntligen NEW MOON kommit hem i brevlådan!
Nu blir det att se den så många gånger att jag kan replikerna utantill!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0