Prov,läxor..

♥Hej hej ! Sorry för den dåliga uppdateringen men det är darför att jag har jätte mkt läxor och prov.Imorgon har vi engelska läxa,tisdag matte prov,torsdag matte prov,fredag engelska diagnos och elektricitet prov och det fattar man typ ingeting av ..Så det är darför jag inte uppdaterade igår ;( och eftersom att  jag inte la upp dagens låt igår så lägger jag upp den och dagens låt som jag har idag.Så då blir det 2 låtar att lyssna på idag.. :) här kommer dom
Justin Bieber "Love Me"

DJ Earworm United State of Pop 2009,några låtar dom har blandat ihop,


Skriver ige mer idag måste värkligen plugga....!!
Ha det super bäst♥
Kolla in denna blogg hon är så himmmmmla duktig på blogga !! Skulle vilja träffa henne ! men jag bor ju i umeå så det är lite svårt :(♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

hallå du bor ju inte i Umeå!!??

2010-03-02 @ 17:02:59
URL: http://inloved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0