Juniorerna !

♥hej hej nu har jag nyss kommit hem från juniorerna ♥ igentligen så slutar det kl:18.00 men jag fick lov att gå hem tidigare eftersom att jag och min familj ska på kalas.Men det är helt ok. Jaa, lilla jag är ju så himmla smart så jag ringde mamma och sa att hon skulle komma up med kameran till mig så det gjorde hon så så tog jag lite bilder på mina kompisar som var där och det var : Sofia ♥ Johanna♥ och Wilma♥ så då tog jag lite bilder på dom och så där ,men jag gjorde även en video men jag måste bli medlem på videofy  först så håll utkik !!
En bild på sofia johanna och wilma

På alla igen:P

Dennnna bjuh ja på !!


och sedan var det dags att säga HEJDÅ ! ;(

hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej :D kan du snälla kolla på min blogg och säga om du tycker jag ska vara brunett eller blondin? :D

2010-02-18 @ 12:33:19
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0