HejoHopp

hejsaan! JUst nu så ligger jag nerbäddad i soffan :( har nämligen fått JÄTTTTTEE ont i ryggen (även i hjärtat) Det är så att när jag typ böjer mig ner eller går så trycks lugorna ihop och då för jag svårt att andas och det gör ont i hjärtat och ryggen och även när jag ska dra in luft... :( mamma tror att jag har fått nån låsning men jag vet ju ingenting om  sånt så jag får väll tro på det. Ja iallafall så ligger ju jag här i soffan och typ har ont.. så har emil gett mig en plinga som jag kan skaka i så då kommer han och frågar vad jag vill ha och då så hämtar han det♥ Hur nice är inte det igentligen? hahaha han är för söt alltså!
Men nu så ska jag ta och vila lite. hejdå.


Min älskade lillebror, du är bara för söt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0