F*ck för rubriker!

Ja, rubriken säger väll allt! jag hatar verkligen ruuubrikker! usch.. Aja, idag så har vi inte gjort så jätte mkt, på morgonen så skulle vi fortsätta med våran forskning, sen så gick jag, johanna och olivia hem till mig och hämtade min gympa-väska(hade glömmt den) sen så tränade vi i kyrkan, sen åt vi mat, sen så hade vi matte o svenska sen idrott sen va dan slut ♥ så nu sitter jag här och typ håller på att svältaihjäl! åt typ ingen lunch.. sedan så har vi inget gott fika! vill ju ha SPECIAL-K ! det är gott det♥ Ikväll så skajag  typ inte göra nått ska fara ner på biblan och hämta en bok. sedan blire väll bonde söker fru! hahaha dom är så charmiga! No0T aja nu är jag typ lite överspidad så nu ska jag se på lite tv sen så blir jag nog lugn ;D hahah, aja HEJDÅÅÅ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0