Sofiia! <3

Hej! Idag så ska sofiia komma till mig! det ska bli jätte roligt ;D och då ska vi göra våran konstiga lek.. vi kommer spela in en film så får ni se hur den går till! Föra gången vi gjorde det så blev jag lite dampi! så jag kräktes.. ;] Men ni får vänta och se tills videon kommer! men nu ska jag fortsätta att prata med emelie så inte hon blir ledsen. Här kommer en liten bild på mig! jag är lite dampi nu.. det blir jag alltid när sofia ska komma!♥



P.S det kommer nog välldigt mkt bilder oxå!
hare bra!
tyvärr... det kommer inga bilder. Sofia skulle på kalasssss.. ;(




Kommentarer
Postat av: Linnea :>

låter skoj :)



sv: Tack!

2010-04-30 @ 10:51:16
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0