Anonym.

Jag tänkte bara skriva att det är ingen idé att skriva fula saker utan namn och bloggadress!!! Bara så ni vet så kan jag kolla på IP nummret och se vem du/ni är !! Jag vill faktiskt veta om det är roligt och skriva fula saker om andra! Jag får lägga upp vilka bilder jag vill!!! Jag kanske vill lägga ut lite normalare bilder en massa ego bilder!!!
Jag ville bara skriva det här för jag blir så J*VLA arg !!! 

                                    

                                              Ni som inte skriver sådant
                                                 ni betyder verkligen!♥

Kommentarer
Postat av: Anna

hej!

vem du nu är som andvänder mittt namn så kan du sluta!!!!! jag får all skit som du säger! och ida om du läser detta så vill jag säge att det inte är sant!!!!!! jag skulle aldrig säga nått sånt till dig, vi är ju kompisar! och om jag skulle ha skrivit de ( VILKET JAG INTE HAR!!!) SÅ SKULLE JAG INTE VARA SÅ DUM ATT JAG SKREV MITT NAMN!!!!! och jag tkr inte alls att dom där kläderna är fula, jag tänkte faktiskp köpa ett sånt linne och jag har en liknande kofta och nästan samma blommönster som det var på din kjol har jag på en tröja!! om du inte tror mig så kan jag ha kläderna på skolan nån dag!!! jag mår iallafall dåligt av att du anklagar mig och av att nån utgersig att vara jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ps. jag tycker att dina kläder är snygga!!!!

och jag skulle aldrig göra så mot en av dom jag tkr bäst om i 5an!



KAN NÅN SLUTA ATT UTGE SIG ATT VARA JAG!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 21:14:21
URL: http://annapiratesfan.blogg.se/
Postat av: Anna

PLSS ATT JAG INTE KAN HA SKRIVIT DE DÄRA SAKERNA, FÖR I GÅR NÄR DET DÖR SÄNDES IN ( HAR KOLLAT NÄR!!) HADE JAG GANSKA NYLIGEN KLIVIT AV BUSSEN I STAN OCH ÅKT TILL MIN KOMPIS FÖR ATT SOVA ÖVER!!DET VAR MIDDAG DÅ SÅ JAG SATT OCH ÅT NÄR DET SKICKADES IN!! OCH IDAG NÄR DEN ANDRA CP KOMENTAREN SKICKADES IN DUCHADE JAG!!!!!!!!!



DU FÅR TRO VA F*N DU VILL, MEN DET VAR INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU FÅR HELT ENKELT LÅV ATT LITA PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 21:27:20
URL: http://annapiratesfan.blogg.se/
Postat av: Anna

OCH FÖRESTEN, NÄR MAN KOLLAR KOMENTARERNA SÅ SER MAN JU IP ADRESSEN, MEN DU KAN JU INTE VETA OM DET VAR MIN IP ADRESS! DET KAN HA VARIT VEM SOM HELLST!!!!!!!!!!!!



JAG KÄNNER MIG VÄLLDIGT SVIKEN AV DEN CP PERSONEN SOM LÅSSAS VA JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



DET KANSKE ÄR MIN IP ADRESS, JAG VET JU INTE MEN DET ÄR INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



;'((( JAG LÅVAR!!!!!!!!!!!!!!!



:'(

:'(



SKULLE ALDRIG GÖRA NÅTT SÅNT!!!!!!!!!

2010-04-04 @ 21:32:15
URL: http://annapiratesfan.blogg.se/
Postat av: Anna

fiin blogg<3

2010-04-07 @ 11:03:54
URL: http://annapiratesfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0